Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Celem stomatologii zachowawczej jest utrzymać zdrowy stan zębów do późnych dni życia.
Trudne to zadanie...
Największym wrogiem jest próchnica, czyli choroba wywołana przez bakterie żerujące na twardych tkankach zęba w obecności cukrów. Bakterie niszczą zewnętrzną partię zęba dostając się do głębszych, bardziej wrażliwych części zęba doprowadzając do poważnych stanów zapalnych a tym samym do silnych dolegliwości bólowych.

Jeśli zniszczenia są niewielkie i wiążą się tylko z utratą minerałów, leczenie ogranicza się do zastosowania specjalistycznych preparatów i regularnych kontroli. W innych przypadkach dochodzi do konieczności mechanicznego opracowania ubytku.

Aby zagwarantować Państwu wysoką jakość usług i skuteczną diagnostykę dysponujemy kamerą wewnątrz ustną czy radiowizjografią cyfrową. Przeprowadzane przez nas zabiegi są bezbolesne i przebiegają w miłej atmosferze. Stosowane przez nas najwyższej jakości materiały do wypełnień pozwalają uzyskać wysoką jakość i estetykę nie tracąc tak ważnych parametrów wytrzymałościowych. W przypadku znacznych strat tkanek zęba proponujemy bardzo precyzyjne , laboratoryjne uzupełnienia zęba typu onlay czy overlay.

Zachęcamy by przynajmniej raz na pół roku skontrolować stan jamy ustnej, przeprowadzić higienizację i wzmocnić strukturę zębów poprzez zabieg fluoryzacji.

Nasz gabinet

Oferta dla Ciebie

Clear Aligner

stomatolog kartuzy